Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Εμφάνιση του Αγίου και ενίσχυση σε γυναίκα που πήγαινε με τα πόδια για προσκύνημα στο Ναό του - 2011

Διηγείται μια γυναίκα:

Πιστεύω πολύ στον Άγιο Ιωάννη το Ρώσσο.Μου συνέβει και εμένα κάτι όταν ξεκίνησα με τα πόδια απο τα Ψαχνά Ευβοίας να πάω να προσκυνήσω το ιερό λήψανο του Αγίου το 2011.Ξεκίνησα έχονταν το προαίσθημα οτι θα δώ τον Άγιο Ιωάννη μπροστά μου,όπως και έγινε.Δεν ήξερα αν θα τα καταφέρω μέχρι την εκκλησία γιατί ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα με τα πόδια εως εκεί.Όμως έταξα στον Άγιο πως και σέρνωντας θα έφτανα στην εκκλησία.Πράγματι στην τελευταία ευθεία προς την εκκλησία τα πόδια μου δεν με κρατούσαν ήμουν έτοιμη να πέσω στο δρόμο και να συνεχήσω σέρνωντας ως εκεί.Δεν ένιωθα τα πόδια μου!Αλλά πίστεψα βαθιά και έλεγα μέσα μου "πρέπει να συνεχήσεις,ο Άγιος σε περιμένει.Λίγα μέτρα έμειναν ακόμα!".Και ο δρόμος φαινόταν ατελείωτος!Τότε εμφανίστηκε μπροστά μου ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσσος σε όραμα και ξαφνικά πέρασε ο πόνος απο τα πόδια και ένιωθα μια απίστευτη δύναμη μέσα μου σαν να μην είχα κάνει τόσα χιλιόμετρα.Με έπιασαν δάκρυα χάρας που είδα τον Άγιο και μου έδωσε δύναμη να συνεχήσω.Ευτυχία και γαλήνη ήταν τα συναισθήματα που κυριαρχούσαν.Έπειτα άρχησα να τρέχω και άφησα πίσω την παρέα μου για να φτάσω στη εκκλησία να ανάψω κέρι στον Άγιο Ιωάννη και να προσκυνήσω.

 ΠΗΓΗ......http://www.agiooros.net/forum/viewtopic.php?f=45&t=2054&start=40

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.